Kena Scam Emas Lelong
Dulu tahun 2013- 2014 kalau x silap... Pernah dah kna scam dalam pembelian emas.. ngam 10 tahun kemudian.. eh terkono laiee. 🥴🥴🥴 Hahahahah, ghupo eh den ni copek melupakannn. Bezanya, hari ni aku tak sedih sangat ah berbanding masa tahun 2013-2014 dulu.. kerugian pun dlm rm418 je. Jumlah tu walaupun aku tulis '418 je', tapi sbnrnya besar juga bagi aku yg gaji kecik ni. Nak wat camne.. masa nk kena tu mcm tu aje buleh kena.. pdhal nak ikutkan , mmg aku jenis yg agak alert juga bab2 scammer ni. Hahahaha.. adoiyai. Mampu gelak je lah. Aku simpan semua screen shot. Buat kenang2an.. Malas nk g report sbb, leceh lak nanti nak kena panggil soalsiasat plak.. sedangkan duitnya lom tentu dpt kembali. Apa² pun , aku doakan moga scammer2 tu mati kena lenyek lori tanker. Eh, bukan.. lumpuh sepanjang hayat sbb makan duit haram. Takpun merana sakit kanser ke tapi x mati2. Berkat dia makan duit harammm. Jap nanti aku upload gambar rantai tangan emas yg buat aku tergoda nak beli utk...



Comments
Post a Comment