mood aku da terbang
keje banyak.. tapi, mood aku da terbang ntah ke mana2. bosan. saru. frust. ngantuk.
------
kenapa tak leh fokus? sebab byk nau nak difokuskan. sendiri tak pandai nak pilih which one yang perlu difokus.
bila di stage mcm ni.. maka, kna lah take 5, lex n sit back. take deep breath jauhkan semuanya dari dalam fikiran. g mandi ke, buat la pape yang lain selain berfikir tentang kesaruan tu. bila da okey nanti, slowly trigger semula jalan penyelesaian terbaik untuk semuanya.
so, stop n chill.
------
kenapa tak leh fokus? sebab byk nau nak difokuskan. sendiri tak pandai nak pilih which one yang perlu difokus.
bila di stage mcm ni.. maka, kna lah take 5, lex n sit back. take deep breath jauhkan semuanya dari dalam fikiran. g mandi ke, buat la pape yang lain selain berfikir tentang kesaruan tu. bila da okey nanti, slowly trigger semula jalan penyelesaian terbaik untuk semuanya.
so, stop n chill.
Comments
Post a Comment