mcm blur ah hari nih
ntah hari ni out of mood nak keje. tapi, pepagi tadi siap gak keje wat balance sheet. s**t!
hari nih ntah la.. dan hari2 sebelumnya memang aku agak tak balance.. dari segi emosi kot.. nak kata pms..nope.. nak kata penat badan..nope juga sebab ujung minggu aku da abiskan masa dengan membuta lebih dari biasa. maybe pasal pk macam2.
---- drop that!
okeh.. this coming march 10th insyaAllah parents aku ngan adik lelaki akan g tunaikan umrah. mak , abah, acid n family kak mas g umrah. tajaan kak mas sefamily. rezeki. alhamdulillah. murah lagi rezeki mereka. aku je blom lagi dapat panggilan ke sana. ada la sebabnya tu , Allah blom nak bagi aku sampai ke sana.
well, aku cuma mampu doakan semoga semuanya berjalan lancar. mana tau, balik umrah nanti abah da boleh berjalan. da tak perlu duduk kat kosi roda lagi.
--
lastly, aku tau sebenarnya apa yang membuatkan kepala otak ni saru n emosi tak menentu. tapi, insyAllah aku akan control dan atasi slowly.
hari nih ntah la.. dan hari2 sebelumnya memang aku agak tak balance.. dari segi emosi kot.. nak kata pms..nope.. nak kata penat badan..nope juga sebab ujung minggu aku da abiskan masa dengan membuta lebih dari biasa. maybe pasal pk macam2.
---- drop that!
okeh.. this coming march 10th insyaAllah parents aku ngan adik lelaki akan g tunaikan umrah. mak , abah, acid n family kak mas g umrah. tajaan kak mas sefamily. rezeki. alhamdulillah. murah lagi rezeki mereka. aku je blom lagi dapat panggilan ke sana. ada la sebabnya tu , Allah blom nak bagi aku sampai ke sana.
well, aku cuma mampu doakan semoga semuanya berjalan lancar. mana tau, balik umrah nanti abah da boleh berjalan. da tak perlu duduk kat kosi roda lagi.
--
lastly, aku tau sebenarnya apa yang membuatkan kepala otak ni saru n emosi tak menentu. tapi, insyAllah aku akan control dan atasi slowly.
Comments
Post a Comment